• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

New Broom

Door slimmer werken met meer plezier productief

  • Home
  • Coaching
  • Trainingen
    • Met Meer Plezier Productief
    • Effectief en EfficiĆ«nt Hybride Werken
    • Grip op Werkdruk, Energie en Stress
    • Baas in Eigen Inbox
    • Inspiratiesessie Infodetox
    • Online training Stoppen met Uitstellen
  • Gratis
    • Valkuilcheckgesprek
    • Zelftest Werkstijlen
    • Kom Op Jongens [podcast]
  • Blogs
  • Over New Broom
    • Ik ben Karen Visser
    • Waarom New Broom?
    • Klanten
    • Klantervaringen
    • Waar je me vindt
    • Boeken door Karen Visser
  • Contact

12 juli 2013 by [post_author_posts_link_outside_loop] Reageer

Het is altijd andermans tsunami

Driekwart van de ouders ergert zich mateloos aan andermans kinderen. Zelf doen al die ouders het natuurlijk prima in de opvoeding… Deze zelfde paradox kom ik tegen bij klanten uit het marketing- en communicatievak die klagen over de enorme hoeveelheid berichten waaronder ze worden bedolven. ‘Een tsunami aan mails, documenten, post en telefoontjes’, moppert menigeen. ‘Hoe kom ik ooit aan mijn eigen prioriteiten toe?’
Ironisch genoeg is een ander gezichtspunt vaak een brug te ver: het is altijd andermans tsunami. Want ook marketingprofessionals hebben er een handje van: de eigen boodschap het allerbelangrijkst vinden. En beledigd zijn als de wereld daar niet ademloos op zit te wachten.

De volledige tekst van dit blogstuk kun je hier vinden op Molblog, online community voor Marketing Professionals

Categorie: blog, e-mailmanagement, informatie filteren, samenwerken

Lees Interacties

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Footer

Contactgegevens

Schaarweide 1
2811 JM Reeuwijk
0652645283

Volg New Broom op

Colofon

Disclaimer
Privacyverklaring
Algemene voorwaarden (pdf)

© 2023 New Broom | Realisatie Zin In Webdesign