Het is altijd andermans tsunami
Driekwart van de ouders ergert zich mateloos aan andermans kinderen. Zelf doen al die ouders het natuurlijk prima in de opvoeding… Deze zelfde paradox kom ik tegen bij klanten uit het marketing- en communicatievak die klagen over de enorme hoeveelheid berichten waaronder ze worden bedolven. ‘Een tsunami aan mails, documenten, post en telefoontjes’, moppert menigeen. ‘Hoe kom ik ooit aan mijn eigen prioriteiten toe?’
Ironisch genoeg is een ander gezichtspunt vaak een brug te ver: het is altijd andermans tsunami. Want ook marketingprofessionals hebben er een handje van: de eigen boodschap het allerbelangrijkst vinden. En beledigd zijn als de wereld daar niet ademloos op zit te wachten.
De volledige tekst van dit blogstuk kun je hier vinden op Adformatie, online community voor Marketing Professionals.
—
Wil jij ook meer grip krijgen op die volle inbox? Weten welke handige functies voor jou (of voor je team) kunnen zorgen voor meer overzicht en betere communicatie? Kijk dan eens naar een workshop of training Baas in Eigen Inbox.
Ga je graag in je eigen tempo aan de slag? Kies dan voor de online training Inbox Hero.
—
Geef een reactie